Saturday, July 5, 2014

High waisted acid wash shorts








Black matte necklace: Forever21
Black cropped top: Pacsun
Acid Wash shorts: Pacsun
Converse: Journeys 
Gold watch: Marc Jacobs
Gold earrings: Forever21
Gold rings: Forever21
Sun glasses: Froever21
Lipstick: Lady danger by mac
Hello Dolls! Welcome back :) I absolutely had fun doing this shoot. Especially because it was my first blog post and you got to see my little pup! For this look I decided to keep it casual and laid back. Very simple! You can never go wrong with simplicity. I really like these high waisted acid wash shorts from pacsun; I paired it with a black crop top and a black matte necklace. For shoes I didn't want to get all crazy and since I had recently bought these converse that I was dying for I HAD TO wear them lol This is a perfect outfit to go out for lunch with friends, to run some errands or even to go to a carnival! Hope you all enjoyed this post! Thank you for reading!
xoxo
Hola muñecas! Espero que se encuentren bien! Yo me divertí mucho durante esta sesión de fotografía. Especialmente porque es mi primer entrada de blog y pueden ver a mi chiquito perrito! Para este look yo decidí que quería algo casual y muy simple. Nunca faya la simplicidad. A mi me encantan estos chores que van hasta la cintura. Me puse una camisa corta con una cadena negra. Para los zapatos no me quise poner algo alto o sandalias y como compre estos converse que me estaba muriendo para tenerlos ME LOS TENIA QUE PONER haha. Este look es perfecto para salir a comer almuerzo con amigas, para ir de compras o hasta para ir a un carnaval! Espero que les gusto esta entrada de blog! Muchas gracias por leer!
xoxo 



No comments:

Post a Comment